Pages

Sunday 28 September 2008

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin, semua

Ramadhan ini mungkin antara Ramadhan yang sukar untuk saya lupakan. Banyak pengajaran dan pengalaman yang saya dapat. (Pahala? Aduh, tak tau la...)

Semua yang membaca, maafkan saya jika ada sebarang kesilapan. Jika kata-kata ada walaupun sekadar mencalar perasaan kalian pun, saya mohon maaf. Hati dan lidah saya masih tebal bersalut noda-noda dosa, sukar untuk saya menulis/bercakap benda yang baik-baik dan bermanfaat macam orang lain. Segala apa kesilapan kalian terhadap saya, saya maafkan.

1 comments:

Anonymous said...

Sama juga. Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 introspector. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan