Pages

Thursday, 18 March 2010

Siapa nak pergi ke Pesta Buku tahun ini?

Saya.

Tapi tak boleh.

Tiada kelapangan. Bak kata P. Ramlee dalam Masam-masam Manis, lain tahun kita pergi. Kalau ada rezeki.

[ Cerita tempias: catatan Pesta Buku yang dulu-dulu ]

5 comments:

Afida Anuar said...

Salam...saya pun nak pergi, tapi tak boleh...huhuhu, sabo je la..

unclejoe said...

salam UJ pun nak pergi tapi tak boleh ... hehehe.. tempat kerja UJ biasanya ada lah publisher yang akan menjemput beberapa wakil untuk ke sana dengan siap bagi hotel lagi.. tapi yang malang skit .. kerja UJ plak yang untuk pilih orang bukan nya UJ yang boleh pergi...tak pe lain kali insyaAllah ada rezeki kot... tak pe la tak sempat yang antarabangsa.. yang kat negeri-negeri ngn bandar2 kecil.. banyak jugak yang sempat UJ luangkan masa..

r.o.l. said...

Afida dan UJ,
Sama-samalah kita bersabar.

Sebenarnya saya kurang pasti dengan apa antarabangsa tentang pesta buku yang ini. Dan saya rindu peluang bersua dengan penulis dan mendapatkan autograf mereka.

ieka said...

daku pun serupa.. uhuks.. padahal dah ulang2 kali ckp kat suami mesti pergi tahun ni (thn lepas mabuk teruk sbb mengandung).. list buku dan booth pun dah target.. tapi apakan daya..takde rezeki.. kena gi book xcess kat amcorp mall la nanti hehehe

r.o.l. said...

ieka, bookxcess pun OK. Antara sebab saya tak ke Pesta Buku adalah kerana saya dah ke Bookxcess dulu... Bajet ada sikit bocor :-) Tapi jumpa buku yang saya cari, alhamdulillah.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 introspector. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan