Pages

Wednesday 10 October 2007

Selamat Hari Raya Aidilfitri - Maaf Zahir Batin - Eid Mubarak

These last few weeks have been crazy for me. My schedule has jumbled up and I haven't got my haircut yet. And the Municipal Council recently tore down my usual roadside barbershop, God knows how I greatly dislike going to a new barber, especially one I'm not familiar with.

Anyways, my sincerest wishes that our efforts for Ramadhan will be accepted, and that may this Aidilfitri brings much blessing and happiness to us, our families and all Muslims, insya-Allah, amin.

Special thanks to those who sent me cards, I'll try my best to reply. Take care, people.

6 comments:

Anonymous said...

Selamat Hari Raya, maaf kalau ade salah & silap.

Sorry la rul, aku demam teruk dekat seminggu lepas tu sibuk ngan benda lain. Aku tak dapat nak melawat blog ko ni. Tengoklah kalau free aku dtg. tengok2 la.

Anonymous said...

Kepada visitor lain yg. ade kat sini pun saya ucapkan selamat hari raya. Kalau drive tu hati-hati.

r.o.l. said...

Saya pun, minta maaf, dzul, semua orang, kalau ada salah silap yang sedar atau tak sedar, sengaja atau tak sengaja, kecil atau besar, jelas atau kabur. Salah orang lain pada saya saya maafkan, tolong maafkan saya sama...

r.o.l. said...

dzul, take care. Aku mungkin tak balik kampung tahun ni. Kalau jalan-jlan rumah member jangan lupa kirim salam.

ieka said...

saya pun nak mengucapkan selamat hari raya juga. maaf salah dan silap terkasar bahasa dan kata esp. when comments replied. sampai jumpa lagi lepas raya..

r.o.l. said...

Aku pun mesti ada tersilap tulis kat mana-mana yang mungkin menyinggung. Maaf jika ada.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 introspector. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan