Pages

Friday 18 September 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430H dalam perspektif

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430H buat semua pengunjung Muslim. Semoga ibadat kita semasa Ramadhan yang baru berlalu diterima dan menjadi asbab kita bertambah soleh dan solehah, insya-Allah.

Saya akan bertolak pulang ke kampung di utara tanahair untuk bersama dengan ibu bapa, Tok serta saudara mara lain. Harap-harap hari bahagia ini akan membawa kebahagian, dan bukan yang sebaliknya. Kepada yang bakal berjalan jauh untuk sampai ke kampung, berhati-hati ketika di perjalanan. Kepada yang beraya di KL atau di perantau dan jauh dari insan-insan tersayang kerana apa-apa sebab, janganlah bersedih kerana kalian masih bersama kami dalam ingatan. (Yang ini khas buat rakan saya yang sedang belajar di luar negara. Tabahkan hati, ya?)



Terimalah 'kad' yang semenangnya tak berapa indah ini sebagai pengganti diri. Bukannya tak mahu buat cantik-cantik cuma masa tak mengizinkan. Saya sepatutnya sekarang sibuk berkemas untuk perjalanan balik kampung. Tapi saya sempat bermain-main dengan Inkscape sekejap, mencuba beberapa teknik yang baru diketahui. Sebelum ini saya telah mencuba untuk membuat teks yang dalam perspektif tetapi tak berjaya. Rupanya tekniknya tak sesusah mana, dan hasilnya seperti di atas.

Dan tolong maafkan saya jika ada sebarang salah silap. Kalian juga saya maafkan.

1 comments:

ieka said...

selamat pulang beraya.. selamat hari raya.. selamat dlm perjalanan.. dan selamat segalanya hendaknya..
Maaf zahir batin juga atas segala salah dan silap.. :) termasuk lah sbb due lama sgt nak pulangkan buku. hehehhe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 introspector. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan