Pages

Sunday, 5 November 2006

Pac pie


Something for the weekend, and for the children of the 80s.

[ Original link: http://themot.org/gallery/d/58721-1/pacmanchart.png ]

7 comments:

ieka said...

tak paham plak pasal msg yang nak disampaikan..boleh explain sket?:D

rol said...

Ni mesti tak pernah main Pac-man.

dzul said...

kahkah, macam mana la ko boleh dapat menatang ni.

rol said...

ieka, aku tak tau camna nak terang lagi lawak ni. Tapi takpe, bukan penting pun, saja suka-suka.

dzul, aku lega ada gak ada orang yang faham.

dzul said...

sebenarnya aku tak pernah main pac-man, tapi cd-man tu adalah.

rol said...

CD-man, Pac-man, PC-Man, lebih kurang la tu sebenarnya.

ieka said...

mungkin aku termasuk yang warna merah tu.. does not resemble pac-man.. heheh aku rasa cam pernah main, tapi yelah dulu umah aku takde pc pun.main video game jer:D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 introspector. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan