Pages

Sunday 11 April 2010

Dakwah Corner Bookstore: Sumur ilmu yang menanti untuk dikunjungi



Guru saya Puan J mencadangkan saya membaca buku ini. Saya tanya, Di mana buku ini dijual, Cikgu? Tak pasti, Puan J cuba mengingat, tapi saya selalunya ke Dakwah Corner Bookstore, cuba cari di sana.

Selama ini saya tidak tahu tentangnya, walhal saya sudah melewati kawasan tersebut beberapa kali untuk ke jualan gudang Times, MPH dan sebagainya. Nampaknya kali yang akan datang saya ada sebab baru untuk berada di situ lama-lama.

Dakwah Corner Bookstore (M) Sdn Bhd
34-1 Jalan 14/22, Section 14,
46100 Petaling Jaya,
Selangor Darul Ehsan,
MALAYSIA
(Near Masjid Bulat / Right Angle)

Tel/Fax : +603 7956 4664
Mobile : +6018 272 1225
Email : sales@dakwahbookstore.com.my


View Larger Map

3 comments:

Afida Anuar said...

Salam rol, saya pun x-UIA juga. Dulu studi kat KICT. Ingat nak sambung belajar kat UIA gak, tapi takde rezeki.. Mungkin dulu-dulu kita pernah bertembung dak? Ambil course apa kat sana?

dan terima kasih atas info ni;dakwah book store..

r.o.l. said...

Wsalam, KICT rupanya. Mungkin kita pernah bertembung mungkin tidak sebab saya di Management Centre dulu dan tinggal di luar, grad tahun 07 sama seorang lagi blogger/rakan satu batch, Iena http://www.zunnurain.blogspot.com/

Afida Anuar said...

Oooo, management centre.. saya grad tahun 2006. Nampaknya saya senior rol!..eh ye ke?hehe

lena...ada baca juga entry dia sebiji dua..tapi tak kenal dia sebagaimana saya tak kenal rol.Mungkin juga saya pernah bertembung dengan dia masa kat UIA dulu. WaAllahualam.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Copyright 2009 introspector. Powered by Blogger Blogger Templates create by Deluxe Templates. WP by Masterplan